بازدید استاندار کرمان از پروژه های یاس

بازدید استاندار کرمان از پروژه های یاس

بازدید استاندار کرمان از پروژه های یاس
  • موضوع:

    بازدید استاندار کرمان از پروژه های یاس

  • میزبان:

    انجمن یاس کرمان

  • مکان:

    پروژه های انجمن خیریه یاس کرمان

  • تاریخ شروع:

    1/6/22

  • تاریخ پایان:

    1/6/22

  • ساعت:

    18 الی 19:30

  • اشتراک گذاری:

توضیحات رویداد

بازدید میدانی استاندار  از پروژه های انجمن خیریه "یاس کرمان"

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "یاس کرمان" عصر روز سه شنبه  ٢٢ شهریور ماه  ١۴٠١ استاندار کرمان از مراکز تخصصی شیمی در مانی، رادیوتراپی و همچنین بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی یاس، کلینیک صالحین انجمن خیریه یاس کرمان بازدید کرد.

در انتهای این بازدید استاندار کرمان ضمن خداقوت به دست اندرکاران این مجموعه، کارهای یاس را بی نظیر خواند و افزود : انجمن یاس سه پروژه بزرگ در دست ساخت و تجهیز دارد و نخستین بازدید از مرکز شیمی درمانی مرحوم حاج حسین و مصطفی ملکی واقع در میدان خواجو بود که توسط خانواده نیکوکار ملکی در حال ساخت است و تا پایان سال‌جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بازدید از بخش ٢ بستری آنکولوژی و هماتولوژی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان افضلی پور کرمان افزود: بخش آنکولوژی و هماتولوژی افضلی پور توسط یاس ساخته شده و با توجه به ضرورت بخش ٢ نیز توسط خیران در دست احداث است.

فداکار بیان کرد: مجموعه رادیوتراپی انجمن که در حال ساخت است، تجهیز آن هایتک و بسیار هزینه بر است و کار بسیار بزرگی خواهد بود که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

استاندار کرمان گفت: تاکنون برای مجموعه رادیوتراپی انجمن یاس، ۱۰۰ میلیارد تومان از مردم کمک گرفته شده است و بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به نظر می آید انجمن حمایت از بیماران سرطانی خدمات بی نظیری در جنوبشرق کشور ارائه می دهد و مراکز را برای آموزش و درمان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی می گذارد، اظهار کرد: امیدواریم شرکت های بزرگ در راستای مسئولیت اجتماعی، در تجهیز مراکز درمانی انجمن "یاس کرمان" همراهی داشته باشند.






گالری تصاویر رویداد های انجمن یاس





گالری تصاویر رویداد های انجمن یاس